חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המרת קלטות





    קישורי טקסט (לפרטים)




הזמנת מלון בתאילנד בהנחה  תאילנד
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תאילנד קוסמוי למטייל בנגקוק

נושא המאמר: תאילנד
מאת: מישל ארנסט   שמור מאמר למועדפים

העיר פוקט על אי התיירות פוקט העיר פוקט רק לאחרונה הוכרזה כעיר עד לפני שנים לא רבות הייתה אוסף כפרים ועיירות חקלאיות, העיר במתכונתה החדשה בנויה לקבלת תיירות מכל העולם, סוחרי המקום כבר יודעים את מלאכת ההתמקחות עם תיירים וחלקם מדבר מספר מילים בכל שפה כאשר העיקרית בהם היא אנגלית ושפת הסימנים, הסוחרים שאינם יודעים שום שפה זרה בגלל העובדה שהם מהכפרים או בגלל שהם חדשים במלאכת הרוכלות מחזיקים בידם מחשבי כיס עם צג גדול וכאשר התייר שואל כמה ? הסוחר מראה לו את צג המחשבון, ואם אתם מתווכחים הוא יעשה את החישובים שלו עד כמה הוא יכול להוריד במחיר ושוב יציג לכם את המחיר על צג המחשבון. העיר פוקט הוקמה ברובה על ידי סוחרים סיניים ומלזים כדי לשרת את פועלי מכרות הבדיל שבקרבת מקום, ברבות השנים העיר פוקט גדלה ושגשגה והפכה למרכז המסחרי החברתי והפוליטי של האי. נכון להיום העיר פוקט עם אוכלוסיה של כמעט 100,000 נפש מיזגה בתוכה ולתוכה תרבויות ואסכולות של שלושה זרמים ראשיים ודומיננטיים תאילנדיים, סינים ומוסלמים. ישן וגם חדש, פשוט וגם מתוחכם וככה זה התאים לכל סוגי האוכלוסיות ולמצבם הכלכלי. עירוב וכמות התרבויות הם אחד ממוקדי המשיכה של התיירות המגיעה לכאן אם זה בטיסות ואם זה בשייט מאחד מאזורי דרום תאילנד. בעיר ישנם מבנים רבים הבנויים בסגנון סיני עתיק, המציגים את המסורת הסינית העתיקה, חלקם הפכו למוזיאונים קטנים שמוכרים מוצגים וחיקויים של יצירות אומנות סיניים. בעיר פוקט כמו בכול עיר בתאילנד ישנם כמה מקדשים אחד מהם הוא ג'ויפוט סמוך לכביש ראנונג ול-"שוק הטרי" כך שמו. בעיר פוקט ישנם אזורים מסחריים מרתקים ויפים, המבקרים יוכלו למצוא הזדמנויות רבות לקניות בכל מרכזי הקניות הזוהרים כולל הכולבו ושוק אטריות קטן. בצ'יינה־טאון בתאנוֹן תאלאנג ניתן למצוא אינספור בוטיקים וגלריות שמוכרים עבודות־יד ועתיקות מהאזור. בחודש אוקטובר נערך בפוקט פסטיבל הצמחונות ובנובמבר פסטיבל לוֹאִי קראתוֹנג אלו הם הפסטיבלים החשובים ביותר של העיר. במהלך פסטיבל הצמחונות של פוקט המקומיים והסינים הופכים לצמחוניים ל 10 ימים. אם ברצונך לקבל מבט חטוף על ההיסטוריה של האי על ידי ביצוע טיול הליכה לאורך Dibuk קראבּי תאלאנג רודס שבו תוכל לראות דוגמאות מקסימות של בניינים עתיקים כגון בית הממשלה, שאר מוקדי העניין הם גן הפרפרים של פוקט וגן פרחי האורכידיאה. רוב מקומות הלינה והאוכל הם על החופים, למרות שכך בעיר פוקט יש מספר גאסטהאוסים ומלונות המספקים תמורה טובה עבור כספך. יש גם מסעדות גדולות ומפוארות הנמצאות בתוך מלונות חלקם יקרות עם שירות טוב, וחלקם יותר זולות עם שירות סביר, המועדונים והברים במחירים סבירים מאוד.

www.2thailand.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מישל ארנסט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]