חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ויטמין סי ליפוזומלי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רפואה סינית כאבי ראש מגרנות דיקור

נושא המאמר: כאבי ראש של סופי-שבוע , ברפואה הסינית
מאת: דיווד בומזון   שמור מאמר למועדפים

כאב ראש של סופ"ש / דיווד בומזון

כאב ראש הוא התלונה הנפוצה ביותר בימינו.
מתח והתכווצות שרירים בצוואר, בקרקפת ובלסת גורמים על-פי רוב לכאבי ראש.
כאבי ראש אלו מציקים, אך הם תמיד פוחתים עם הזמן.
אם כאבי הראש שלכם מחמירים בבוקר, כדאי שתשקלו מדידת לחץ דם.
לחץ דם גבוה יכול לגרום כאבי ראש.
מיגרנות הן סוג של כאב ראש חמור הגורם לכאב בצד אחד בלבד של הראש. פעמים רבות גורמת המיגרנה לבחילה או להקאה, ולפעמים קודמים לה הבזקי אור או ש- "רואים כוכבים".
אנשים שנוטים לסבול מכאבי ראש חוששים לא אחת שהם סובלים מגידול במוח. אם אין סימנים דרמטיים אחרים, כגון שיתוק או שינוי באישיות, הסיכוי שכאב הראש שלכם הוא סימן לגידול במוח הינו לא סביר לחלוטין.

אז כיצד רואים הסינים כאבי ראש.
חשבו להבין שכאבי ראש גם מבחינה סינית וגם מבחינה מערבית יכולים להיגרם ממספר סיבות.
כאשר ברפואה הסינית באופן כללי כל סוג של כאב נגרם בשל חוסר איזון של זרימת האנרגיה והדם בגוף אשר גורם בסופו לכאב. כמו כן כאב ראש יכול להיות סימפטום לבעיה עמוקה יותר וכן ברפואה סינית ניגשים ומחפשים את מקור הבעיה ומטפלים בה.

כמו שאמרתי קודם כאבי ראש נגרמים ממספר סיבות אשר נגרם מחוסר איזון אנרגטי הגורם לחסימה אנרגטית. כאבי ראש יכולים להיגרם מתזונה לקויה ממזונות שונים כמו חומוס, גבינה צהובה, שוקולד ומזונות משומרים (קופסאות שימורים).

רבים מאתנו סובלים מכאבי ראש של סוף שבוע, ולמה דבר זה נגרם?
במשך השבוע אנו נמצאים במצב של סטרס (מתח) בעבודה ובבית דבר זה גורם לעייפות ולא מוצאים זמן לנוח ולנשום הגוף מגיב בהתאם הוא נכנס ללחץ ומתח השריריים מתכווצים מחזור הדם מוגבר והאנרגיה נע בצורה מהירה ומתוחה ולאט לאט אנו הופכים לפקעת עצבים פקעת העצבים הזה מונה מהצ'י והדם לזרום בצורה חופשית אך הגוף נימצא במצב של סטרס ותכווץ יותר כדי לשמור על האנרגיה שיש לה. ומה קורה בסוף שבוע כאשר אנו נחים הלחץ יורד העייפות מתחילה להתבטא ופתאום קמים בבוקר של יום שבת עם כאב ראש נוראי המשבית אותנו למיטה (כמובן למי שיש את הפריבילגיה הזאת).

אז מה קורה מבחינה פיזית אנרגטית לגוף. הגוף נח ואנו יותר מודעים לעצמנו אז יכול להיות שזה כאב שהיה איתנו כל השבוע אך בגלל כוח האינרציה לא חשנו בו ופתאום מורג שיותר, 2- הגוף מתחיל לשחרר לחצים בדיוק כמו סיר לחץ ולכן מרגישים כאב ראש נוראי כמו פעימות לב בראש וכל זה נגרם בגלל שהשרירים משתחררים ונרפים כמובן שריר ם בשכמות והכתפיים ונוצר לחץ שאל אנגיה שעולה לראש דרך הצוואר (צוואר בקבוק) והגוף לא מצליח לווסת את האנרגיה העולה והכול עולה במכה לראש הגורם לכאב ראש

www.pnima-haifa.co.il/home/doc.aspx?mcatid=68315


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דיווד בומזון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]