חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ישראכרט שירות לקוחות בטלפון 24 שעות ביממה – האמנם?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דיאטת אטקינס דיאטה הרזיה לרדת במשקל

נושא המאמר: דיאטת אטקינס
מאת: מייקל   שמור מאמר למועדפים

מאז פיתח רוברט אטקינס את שיטת הדיאטה על שמו הפכה "דיאטת אטקינס" לתופעה כלל עולמית שסוחפת אחריה רבים. כאשר דוקטור אטקינס כתב את הספר "מהפכת הדיאטה של ד"ר אטקינס" הוא ידע שהוא פיתח שיטה מוצלחת, אך קרוב לוודאי שלא תיאר לעצמו את מימדי ההצלחה ששיטתו תנחל.
הרעיון המרכזי של השיטה הוא שבכדי לעשות דיאטה צריך לוותר על הפחמימות. לטענת דוקטור אטקינס, לאורך רוב התפתחות האדם הוא אינו ניזון מפחמימות כלל וכלל, ואילו רק ב-10000 השנים האחרונות הפחמימות הפכו למרכיב עיקרי מהמזון שצורך האדם. טענה זו באה כחיזוק לטענה נוספת שגוף האדם לא הסתגל אבולוציונית לכמות צריכת הפחמימות שאנו צורכים כיום.
דיאטת אטקינס דורשת ממי שעושה אותה לוותר לחלוטין על מאכלים עתירי פחמימות כגון לחם, פסטה, תפוחי אדמה ואלכוהול בשלב הראשון, ולאחר תקופה מסוימת יהיה מותר לצרוך את כל אלו אך בכמויות קטנות בהרבה ממה שנצרך בעבר.
אז מה בעצם מותר לאכול בדיאטת אטקינס? מותר לאכול כמעט ללא הגבלה בשרים למיניהם, דגים, ביצים וגבינות. דיאטת אטקינס מחייבת שתייה מרובה של מים, נדרשת כמות של לפחות 8 כוסות מים ביום.
למעשה, שיטה ייחודית זו פשוטה לביצוע ולפי כלליה מותר לאכול דברים שעשויים להראות קצת מוזר כשעושים דיאטה. מטרת דיאטת אטקינס היא למנוע מהגוף פחמימות ובכך לגרום לשומנים שנכנסים לגוף להוות תחליף לייצור אנרגיה במקום הפחמימות שזה בדרך כלל תפקידן.
מחקרים רבים נעשו על מנת לבדוק את יעילות דיאטת אטקינס אל מול דיאטות אחרות והתוצאות לא איחרו לבוא. במחקר שערך הירחון "ניו אינגלנד ג'ורנל אוף מדיסין" חולקו 63 נבדקים עם בעיית משקל לשתי קבוצות. קבוצה אחת הייתה כפופה לתנאיה של דיאטה קלאסית שכללה פחמימות רבות אך הייתה נטולת שומנים. הקבוצה השנייה הייתה נתונה למרותה של דיאטת אטקינס וחברי קבוצה זו צרכו שומנים אך נמנעו מפחמימות לחלוטין.
לאחר כשישה חודשים מתחילת המחקר התגלה כי המטופלים אשר השתמשו בדיאטת אטקינס איבדו ממשקלם פי שניים יותר מאשר חברי הקבוצה השניה. לאחר כשישה חודשים נוספים, בתום שנה מתחילת המחקר, כבר לא נרשם הבדל משמעותי בין שתי הקבוצות.
תוצאות המחקר מעידות על דיאטת אטקינס כדיאטה יעילה בטווח הקצר שמשיגה מטרות גבוהות ומהר לעומת דיאטה של "הדור הישן".
לדיאטת אטקינס 4 שלבים:
1. במשך שבועיים נמנעים לחלוטין מפחמימות (מותרת צריכה של 20 גרם ליום – כמות מזערית).
2. בשלב זה מוסיפים פחמימות באופן הדרגתי לצריכה היומית ובוחנים באיזה שלב נעצרת התקדמות הדיאטה, כלומר מתי נפסקת ההרזיה. כאשר מפסיקים לרזות צריך לבדוק מתי הייתה הפעם האחרונה שבה נרשמה ירידה במשקל, לחזור לכמות הפחמימות שנצרכה באותה התקופה, וכך ניתן להמשיך לרדת במשקל תוך שילוב של כמות גדולה יותר של פחמימות מאשר בתחילת הדיאטה.
3. שלב זה מיועד למי שנמצא במרחק של 5 ק"ג ממשקל היעד שהציב לעצמו. בשלב הזה צריך למצוא את כמות הפחמימות שאותה צורך הגוף ללא ירידה או עליה במשקל. למעשה מוצאים את כמות צריכת הפחמימות שעבורה נשארים באותו משקל.
4. שלב זה מוגדר כ"שלב התחזוקה", כלומר שהגוף כבר נמצא במשקל היעד וכעת צריך לשמור על משקל זה לאורך זמן. בכדי לעשות זאת נעזרים בכמות הפחמימות שהתגלתה בשלב 3 ועבורה אין שינויי משקל ושומרים עליה לאורך זמן.
במידה ואחרי שמגיעים לשלב 4 עדיין מרגישים שינויים דרסטיים במשקל צריך לחזור על שלב 3 למשך שבוע שבועיים ולגלות את כמות הפחמימות שצריך לצרוך כל יום בכדי לשמור על המשקל הרצוי.
דיאטת אטקינס היא דיאטה חדשנית עם רעיון מאחוריה. דיאטה אשר פורצת גבולות.
היא עשויה להוות פתרון טוב עבור אלו שהתאכזבו מדיאטות אחרות המוצעות בשוק.

www.quickdiet.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מייקל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]