חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גידור סיכון למחיר סחורות וחומרי גלם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מקווה טהרה קבלה נומרולוג

נושא המאמר: סודות המקווה והטהרה
מאת: ברק מלחי   שמור מאמר למועדפים

בס'ד
מקווה ושמירת טהרה ,מי צריך את זה???....

רבים מהפונים אלי פונים לקבלת פתרון או תשובה לבעיה שקיימת אצלם ,רוב הבעיות הם הקשורות במצב האדם ואי הצלחתו בתחומים מסוימים כמו אהבה,זוגיות,קרירה ,ובריאות.
לצערי אני נתקל כמעט מידי יום בבעיות זהות של אנשים שונים וכולם שואלים ומנסים להבין מדוע או מה ניתן לעשות כדי לצאת מהמצב שבו הם נתונים.
ראשית יש להדגיש שלכל בעיה יש אבחון ספציפי וטיפול שונה ברמה רוחנית .
שנית חשוב להבין את התהליך שבו השואל נמצא והאם הוא בשל לפעול ברמה רוחנית באופן מתמיד וקבוע לאורך זמן .
חשיבות האבחון וההגדרה למצב תהיה רק פנס שמאיר את הבעיה ולכן חשוב לטפל בשלבים כדי לכסות ברמה רוחנית מספר גבוה של חסימות אנרגטיות של המאובחן.
בכל בעיה רפואית כאשר מגיעים לרופא לטיפול הרופא מחטא ומנקה את האזור הפגוע אם זה בחומרים חיצוניים או בחומרים פנימיים כמו אנטיביוטיקה על מנת ולהסיר דלקות וסיבוכים מהמצב.
כאשר אנו באים לטפל באופן רוחני באדם שיש לו בעיה יש צורך לטפל באותה שיטה רפואית של חיטוי וניקוי של דלקות רוחניות או מניעת זיהומים רוחניים נוספים וסיבוכים.
החיטוי והניקוי הרוחני האולטימטיבי הוא טבילה במקווה טהרה !!!.
מדוע מקווה משמש לחיטוי וניקוי רוחני בדומה לאנטיביוטיקה למחלה גופנית ???.
ננסה להסביר באופן פשוט איך זה עובד:
ידוע שבכל אדם ישנם חלקים רוחניים שמכילים וסובבים את גופו.
בחוכמות חיצוניות הם נקראים הילות ,בקבלה ובתורת ישראל ההגדרה שלהם בשמות ברורים והגדרתם משמעותית ורחבה עד מאוד.
בספרים הקדושים כתוב שבכל אדם ישנם 5 חלקים רוחניים בסיסיים והם:נפש,רווח ,נשמה,חיה,יחידה(נרנח"י).
משמעות הדברים עמוקה ומחולקת לחלקים נוספים כך שבכל חלק של הנרנח"י ישנם חלוקות נוספות של שאר החלקים כך שיוצא למשל שבחלק של הנפש ישנם חלקים של נשמה ,רווח,חיה,ויחידה וכן על זו הדרך בשאר חלקי הנרנח"י.
אותם חלקים רוחניים נמצאים חלקם בגוף וחלקם מקיפים אותו.
"הנפש" שוכנת בכבד והיא נמצאת בדם("כי הדם הוא הנפש ,...)
"הרווח" שוכנת בלב והיא עיקר ההרגש של הגוף .
"הנשמה" מחולקת ל1/3 בחלק העליון של הראש בין העיניים ו2/3 מקיפים את הגוף באופן חיצוני.
"החיה" שוכנת מחוץ לגוף ומקיפה את הנשמה כמעין שמיכה רוחנית ומגנה מפני פגיע בחלקים רוחניים פנימיים.
"היחידה "שהיא המדרגה הרוחנית הגבוה ביותר עוטפת את ה"חיה" כשמיכה רוחנית עדינה ורגישה.
מה תפקיד חלקים רוחניים אלו?.
על נושא זה יש ספרים רבים ונשפך דיו רב ,אך באופן ממצא ניתן להגדיר שללא חלקים אלו אין חיים לאדם.יש להבין שחלקים אלו אמורים לנהל את החיים של האדם באופן רוחני וכן לשמור ולהגן עליו באופן גופני.
אותם חלקים רוחניים נרנח"י או הילות שומרות על המצב של האדם ברמה כזו שברגע שיש פגיעה בהם אנו נחוש ירידה אנרגטית גופנית שתבוא לידי ביטוי במגוון תחושות גופניות או אחרות.
איך הם נפגעות ומה הגורם לכך?
הפגיעה היא רוחנית וניתן לזהות כיום באופן מדעי האם יש פגיעה , עפ"י תורת ישראל אין אדם עובר עברה אלה אם כן נכנסה בו רווח שטות, כמו כן ידוע עפ"י קבלה שהנשמה של האדם בדרגה רוחנית מאוד גבוהה וחלק זה אינו עובר את העברה ,אלה חלקים רוחניים אחרים.יוצא מזה שלפני שאדם עובר עברה נשמתו שב 1/3 הראשון נמצאת באזור הראש בורחת ונכנסת במקומה רווח שטות(רווח רעה).כמו כן ישנם טומאות שאדם שנחשף להם מחליש או מפרק את חלקי הנרנח"י וגורם לקריסה מהירה שלהם, טומאת נידה נחשבת לטומאה קשה שגורמת נזק קשה לחלקי הנרנח"י.
אם כן יוצא מזה שעברות וחשיפה לטומאות של האדם יוצרים שדה אנרגטי שלילי ופוגעים באותם חלקים רוחניים.
החלקים החיצוניים של הנרנח"י למעשה משמשים כמעין מעיל רוחני שמגן מפגיעות רוחניות אחרות כמו עין הרע, קללות, גזרות משמיים, וכו'.במידה וחלקים אלו נפגעים יש צורך לתקנם באופן מהיר כדי למנוע פגיעות רוחניות וגופניות .
איך שומרים ומגנים על חלקי הנרנח"י?.
עפ"י קבלה ותורת ישראל ההתחדשות של חלקים אלו היא בזמן שאין מגע בין הגוף לאויר שעוטף אותו (במידה שהגוף נקי מטומאת נידה),רק במצב של ניתוק האויר המקיף של הגוף ניתן לחדש אנרגיות של נרנח"י.
המקום היחידי בטבע למצב כזה הוא בתוך מים שבהם רווח לא יכולה לשרות ולמעשה ישנו ניתוק .
יוצא מזה שאנו יכולים לחדש באופן פשוט ביותר את ההגנות שלנו לכל פעולה בחיים.
שמירה על מצוות התורה מחזקת ומתפעלת כל חלק בגוף ,שמירה על טהרה רוחנית וגופנית שומרת על כלל החלקים ומונעת סכנות של פגיעות רוחנית וגופניות .
בעבר שעדין לא היו קיימים מערכות מים לבתים היו נוהגים לרחוץ בנהר באופן תדיר וע"י זה היו מבצעים את הפעולה של ניתוק גוף מרווח בזמן הטבילה בנהר.עם השנים וההתפתחות הטכנולוגית למעשה נעלמו מחיינו הריצות לרחצה בנהר והדבר מתקיים בביתנו לצורך ניקיון גופני.
הבעיה שאנו זקוקים גם לניקיון גופני וגם לניקיון רוחני ואת זה ניתן לקיים רק ע"י טבילה במקווה טהרה או נהר /ים.אם כך יוצא מזה שאם נשמור באופן קבוע על טהרה רוחנית וגופנית נוכל להתגונן טוב יותר בכל רמה של החיים,ויותר מזה שמירה וטבילה באופן תדיר משנה אנרגיות ומשמשת כמעיין אנטיביוטיקה רוחנית למטופל באופן תדיר.
מניסיון אישי ומהכירות שלי אני יכול לומר באופן נחרץ ששמירה על טהרה וטבילה במקווה משנה לטובה מצבים אצל כל אדם לטובה ומאפשרת טיפול רוחני יעיל שפותר בעיות לאדם.

מי חייב לטבול?.
חובת הטבילה והטהרה מצווה על האישה בלבד בשל טומאת נידה , לגברים יש רשות להשתמש באופן חופשי לפי בחירתם בלבד האם לטבול במקווה טהרה וכן אין עליהם לברך על הטבילה כי זו אינה מצווה.
אישה ששומרת טהרה וטבילה מגנה באופן מיידי גם על בן הזוג שאיתו היא מקיימת יחסי אישות,אין צורך להרחיב במילים את התחושות והעוצמות האנרגטיות החיוביות של זוגות ששומרים טהרה לאלו שאינם שומרים(ראה כתבה במעריב).
איפה טובלים במקווה כשר?..
כיום ישנם מאות מקוואות בכול הארץ וניתן להשיג רשימה מלאה באתרים ספציפיים ברשת,ישנם מקומות ברמה של 5 כוכבים שנותנים שירות של ספא וטיפולים של טיפוח ופינוק,למי שרוצה ישנה אפשרות לטבול באופן טבעי בים או בנהר אך חשוב שזה יהיה בצנעה תוך שמירה על הלכות טבילה.
מסכת יומא:
"אמר רבי עקיבא, אשריכם ישראל, לפני מי אתם מטהרין, ומי מטהר אתכם, אביכם שבשמים, שנאמר, (יחזקאל ל"ו) ´וזרקתי עליכם מים טהורים וטהרתם´. ואומר, (ירמיה י"ז) ´מקוה ישראל ה´´, מה מקוה מטהר את הטמאים, אף הקדוש ברוך הוא מטהר את ישראל".


ישנם עוד סודות גדולים מאוד בנושא המקווה וישנם כוונות עפ"י קבלה לכל מהלך בטבילה לצורך תיקון חלקי הנרנח"י אני מאמין ומתפלל לזכות ולהשיג דרגות אלו ולהביא אותן לידיעת כל הציבור בקרוב - אמן!.

ברק מלחי
אסטרונומרולוג-קבלי

otiyot.fav.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ברק מלחי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]