חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך לבחור שמלת כלה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שלטים ייצור שלטים שלטים מוארים שילוט

נושא המאמר: תאורת חוץ מסביב לעסק היא חובה
מאת: צביקה בושי   שמור מאמר למועדפים

חשוב לכלול תאורת חוץ בשטח מסביב לעסק

כל בעל עסק זקוק לתוכנית תאורת חוץ ברמה גבוהה לעסק שלו. לכל עסק יש שלט מואר, אבל צריך לחשוב גם על תאורת חוץ מסחרית אשר תגביר את בטיחות העובדים העוזבים את הבניין לאחר השקיעה.

פועלי בניין העובדים בחוץ ונדרשים לבצע מטלות בשעות הלילה זקוקים גם הם לתאורה איכותית מכיוון שתאורה נאותה מאפשרת להם לראות מה הם עושים כך שיוכלו לבצע את עבודתם בבטחה וביעילות. מציאת קמעונאי איכותי בתחום התאורה היא הצעד הראשון שיאפשר לכם להתחיל ליצור עיצוב תאורה מתאים לעסק שלכם.

תאורת חוץ איכותית דורשת מספר דברים. ראשית, על בעלי עסקים לרכוש מתקני תאורה המתאימים למטרה הספציפית הרלוונטית.

פועלי בניין למשל יפיקו תועלת רבה יותר מנורה המספקת אור חזק בשעות הערב. בחירה טובה במקרה זה עשויה להיות נורת נתרן בלחץ גבוה, אופציה מושלמת לאתרי בנייה. נורות אלה בדרך כלל יעילות מאד ומחזיקות מעמד זמן רב בהשוואה לנורות צבעוניות יותר מסוג "מטאל הליד" (Metal Halide) המשמשות בדרך כלל במצבים כאלה.

ספוטים הם מקור תאורה יעיל נוסף לשעות הערב. פועלי בניין העובדים מתחת לפני האדמה יפיקו תועלת מתאורת ספוט, מכיוון שהיא מייצרת אור ממוקד ובהיר המאיר את הסביבה. תוכלו למצוא סוגים רבים של תאורת חוץ שיתאימו לכל דרישותיכם.

בנוסף לכך שתאורת חוץ טובה תתרום לבטיחותם של עובדי הלילה ולתפוקה שלהם, גם עובדים המועסקים בשעות היום יפיקו תועלת מתאורה איכותית ו- שילוט מואר המתואמת לעסק. עובדים רבים המועסקים בשעות היום אינם עוזבים את המשרד לפני שקיעת השמש, והדבר עלול להיות מסוכן כאשר אין במקום תאורת חוץ הולמת.

על כל בעל עסק לדאוג תמיד לתאורה מספקת באזור החנייה, כדי שהעובדים יצליחו למצוא את מכוניתם ללא בעיה. מתקני תאורה לחניות צריכים להאיר אזורי חנייה גדולים, והם גם מהווים גורם מרתיע לגנבים שיחשבו פעמיים לפני שהם מתכוונים לפרוץ לאוטו מואר.

תאורת חוץ לעסקים חשובה ביותר ללא קשר למיקום העסק. כאשר קיימים ברשותכם מתקני תאורת החוץ מתאימים, הם ישפרו את הבטיחות ואת ביצועי העובדים ויתרמו להיבטים רבים בעסק. אם אתם מחפשים מוצרי תאורה איכותיים למשרד, בדקו בעסק המציע קו מוצרים מהשורה הראשונה מכמה מהיצרנים הטובים ביותר בענף התאורה.

למה להשאיר את העסק שלכם לבד בחושך? האירו את סביבת העסק באמצעות מוצרי תאורה נהדרים שיוצרו על ידי יצרנים מהשורה הראשונה והעניקו לעסק שלכם את מה שמגיע לו.

כל בעל עסק זקוק לתאורת חוץ איכותית לעסק שלו.

צביקה בושי,
מנכ"ל פסאורון, מאז 1974, עוסקת בייצור שלטים מוארים והיא בעלת ותק של שלוש דורות בענף התאורה והשילוט. הידע העשיר עם יכולות ייצור עצמי ובנייה של גופי תאורה בתוספת חומרים ואביזרים מחוץ לארץ הוכיחו, יותר מפעם אחת, שאין משימה בנושא התאורה שלא ניתנת לביצוע תוך עמידה קפדנית על איכות ולוח זמנים.
03-5377750


www.pasoron.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י צביקה בושי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]