חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אגו וצדק לא הולכים עם זוגיות





    קישורי טקסט (לפרטים)




מוסיקה יוונית
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מוזיקה לאינטרנט מוזיקה לאתרים מוזיקה לאתרי אינטרנט מוזיקה למולטימדיה

נושא המאמר: מוזיקה לאתרים, מוזיקה לאינטרנט
מאת: יואב (יויה) אסיף, יויה מיוזיק - אולפן הקלטות   שמור מאמר למועדפים

מוזיקה לאתרים באינטרנט ומוזיקה למולטימדיה (או הלחנה לאינטרנט)



הלחנת מוזיקה לאתרים ו - מוזיקה למולטימדיה היא עסק רציני ביותר. בעידן המידע והטכנולוגיה של ימינו המחשב כבר תופס נתח רחב ביותר משגרת החיים שלנו. התווך האינטרנטי בימים אלה, יש אומרים, מהווה מעין עולם מקביל למציאות הקיימת. מושג זה של עולם וירטואלי מקביל הוטבע לא בכדי שכן כיום ניתן לבצע פעולות רבות באמצעות האינטרנט אשר בעבר נתאפשרו רק באמצעות קשר ישיר שבין הבריות לעולם המעשה שביומיום, כגון: ביצוע עסקאות למיניהן, רכישת השכלה, , חיפוש מידע, בילוי ופנאי וכן ביצוע התקשרויות חברתיות למטרות שונות. אתר אינטרנט איכותי יכול לעשות שירות נהדר לעסק המציע דבר מה לציבור וזאת בדיוק הסיבה שבגללה כל בעל עסק רציני שואל עצמו, בשלב כלשהו, האם ראוי להקים אתר אינטרנט למען קידומו ופיתוחו של העסק. המוזיקה אשר קיימת הרבה לפני המחשב (למעשה עוד הרבה לפני ה – CD, התקליט והסרט המגנטי) אף היא אומצה אל חיק התווך הממוחשב ומאז נמצאת מסייעת רבות בשידרוג התכנים המוצגים והמתקיימים במחשב ובתווך האינטרנטי ככלל. אם נחשוב על זה לרגע נגלה שמה שהגולש חווה דרך העיניים והאוזניים תמיד יהיה יותר חזק ובעל השפעה מאשר מה שנחווה רק דרך העיניים או רק דרך האוזניים. אבל זה הולך עוד הרבה מעבר לכך שכן בכוחה של המוזיקה לפנות ישירות לגולש ולחבר אותו, רגשית, אל התכנים המוצעים באתר. חיבור רגשי שכזה יהא חזק הרבה יותר מאשר החיבור אותה יכולה להציע המילה הכתובה או המקוריינת (הרחבה בנושא זה מובאת למעלה בנושא גי'נגלים ומוזיקה לתשדירי פרסומת).



בפועל כשמדברים על מוזיקה לאתרים ו - מוזיקה למולטימדיה, מדברים על שני תחומים נפרדים אם כי בשנים האחרונות ישנה נקודת השקה מסוימת. בהפקת מוזיקה לאתרים, נגלה מספר אפיקים, כגון: הלחנה ו - הפקה מוסיקלית לאתרים (וישנם סוגים רבים, החל מאתרי תדמית של עסקים פרטיים וכלה באתרים גדולים של גופים נותני שירותים, המאפשרים רכישת השרות דרך האתר) וכן הלחנה למצגות פלאש קצרות, המשולבות באתר קיים. כל הנושא של פרסום באינטרנט בהקשרנו נחשב כ - מוזיקה לפרסומות, נושא אשר, כאמור, ייחדנו לו פרק נפרד משלו. מוזיקה למולטימדיה עוסקת בהלחנת משחקי מחשב, DVD לימודיים, סרטוני הסברה ממחושבים באינטרנט וכן הלחנת מוסיקה למצגות אור-קול (תמוקמנה בד"כ במוזיאונים, מרכזי הדרכה, אמצעי תחבורה ציבורית, תערוכות, גלריות ועוד).



הקווים המנחים להלחנת מוזיקה לאתרים משלבים מושגים מעולם ההלחנה לסרטים וכן מעולם ה - מוזיקה לפרסומות. גם כאן קיים הצורך בהעברת מסר והעצמתו. כמו כן קיים הצורך בשידור אוטנטיות וביצירת החיבור הרגשי אל הגולש ע"י עקיפת מנגנונים של שיפוטיות וביקורתיות. כמובן שגם מתקיים הצורך ביצירת אווירה מותאמת וכן בגיבוש ההבטחה שהאתר "מבטיח" לגולשיו (התועלת שישיגו מצריכת המוצר או השירות המוצעים באתר). גם כאן בהחלט ניתן לדבר על שיקול דעת רחב בקבלת ההחלטות האמנותיות, הלוקח בחשבון את העיצוב הנוכחי של האתר, את תכלית קיומו, את הפעולות המתבצעות במסגרתו וכמובן את הויז'ן של בעלי האתר, מזמין העבודה, אתו נהיה מחויבים לשתף פעולה ולהגיע להסכמות עקרוניות שינחו אותנו הלאה במהלך העבודה.



טוב... איך זה עובד ? בד"כ נקבל פנייה מבעלים של אתר קיים שעיצובו הושלם או מצוי בשלבים מתקדמים. לפני שתתחיל מלאכת ההלחנה חובה להיכנס לאתר ולהתרשם ממספר אלמנטים חשובים, כגון: השירות או המוצר המוצעים באתר, העיצוב הגרפי וכן מהאווירה הכללית שהאתר משרה או משדר. ראוי שנשאל עצמנו מיהו קהל היעד של אותו אתר ואת איזה חלק בציבור אמורים אותם שירותים או מוצרים שהאתר מציע, באמת לעניין ? ובמילים אחרות, אלו גולשים צפויים לגלוש באתר. כן ראוי שנשאל עצמנו מהי דרך ההגעה השכיחה אל האתר; האם דרך מנוע חיפוש, האם כחלק מביצוע פעולה גדולה יותר של רכישת שירות או מוצר באתר אחר ? כמו כן ראוי שנבדוק האם בכוונת מקימי האתר לכלול סרטון פתיחה לאתר. מענה על השאלות האלה ועל אחרות שכמותן יקבע, בסופו של דבר, את סגנון ההלחנה ובנוסף אף את הצבע ההפקתי של העיבוד המוזיקלי - כשהכל, כאמור, צריך להיעשות בשיתוף פעולה מלא של המלחין (המפיק המוסיקלי) עם בעלי האתר ומקימיו.



מוזיקה לאתרים, כאמור, מהווה כלי חשוב בהצלחת האתר משום שהנה מסייעת לגולש לקבל תמונה מלאה יותר (ובתוך שכך, בעלת השפעה גדולה יותר) של המוצר או השירות המוצעים באתר. זאת ועוד, המוזיקה מהווה כלי חשוב להצלחתם של אתרי אינטרנט משום יכולתה ליצור אווירה מתאימה אשר תקל על יצירת החיבור הרגשי שבין הגולש לתכנים, תסייע בהצגת האתר כאוטנטי ואמין, ככל הקשור להבטחה הנמצאת בבסיסו, וכן תסייע להביא בסופו של דבר להתנהגות הרצויה מצד הגולש, ברכישת השירות או המוצר שבאתר.



יואב (יויה) אסיף | מפיק מוסיקלי | יויה-מיוזיק | www.yoyamusic.co.il

www.yoyamusic.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יואב (יויה) אסיף, יויה מיוזיק - אולפן הקלטות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]