חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד לקרוא תוויות חומרי הדברה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיווק פרסום צילום מודל עסקי

נושא המאמר: חשיבותו של המודל העסקי
מאת: עופר פלין - firstsight.co.il   שמור מאמר למועדפים

אחד הרגעים "הפחות" נעימים שאני חווה עם לקוחותיי הוא הרגע בו אוזרים אומץ וסוף כל סוף בונים מודל פיננסי לעסק. האמת שאני עדיין נפעם כל פעם מחדש הכיצד יזמים פותחים עסק, מפיקים ומוכרים מוצר וסוגרים חודש בלי להיות באמת עם האצבע על הדופק! מודל פיננסי בעיני הוא הרבה מעבר לשרבוט וגיבוב נתונים ומספרים, מודל עסקי נותן לנו אינדיקציות רבות אודות הכדאיות בעסק שלנו, הרווחיות הצפויה או ההפסד המר המתקרב ובא, האם התמחיר והמחיר שלנו ריאליים ומותאמים לשוק ולקהל היעד ועוד כהנה וכהנה.

אך ישנה עוד נישה בא אני רואה את חשיבותו של המודל, הפן האישי, או יותר נכון הפנאי האישי. כשאני מסביר ללקוח לגבי חשיבותו של המודל וההכנה הכלכלית לפתיחת עסק אני נעזר במודל והתכנון העתידי גם כדי להמחיש מה העסק ידרוש ממנו מבחינת זמן, השקעת שעות, לחץ ועוצמה נפשית. ההבנה בדבר הנזקקות הכלכלית ושעות העבודה מעמידים בפני הלקוח מראה שבה משתקפים חייו הפרטיים מול חייו העסקיים, כמה זמן נשאר להיות עם המשפחה, האם בסופש הוא יוכל לטייל עם הילדים או ששוב יתקע מול המחשב, האם יש זמן לראות את יובה נגד באיירן הערב או שצריך לעמול על המצגות למחר?...

נורא קל לאמור הרי בכל עבודה זה כך, ישנם תכתיבי שוק, דרישות של הבוס ועבודות שצריך לסיים בדד ליין ולספק...אלו רק תירוצים! אבוי ליזם שאינו יודע בכל רגע נתון מהי נקודת האיזון שלו, מה הם הרווחים החודשיים וכמה השקעה נותרה עד שישיג את מטרותיו לשנה זו. המודל העסקי אם כן לא רק עונה על כל אלו אלא גם מספק תשובות לשאלות רבות נוספות.

והנה דוגמא קטנה: לפני מספר חודשים, במהלך פגישה קבועה עם אחת מלקוחותיי ביצענו בדיקה של המודל הפיננסי שלה. הלקוחה היא בעלת סטודיו לעיצוב הגוף במרכז הארץ, סטודיו רווחי, אינטימי ובעל פוטנציאל נפלא. הסטודיו קיים כבר מס' שנים אך הלקוחה מעולם לא טרחה לבנות מודל שכזה, לטענתה תמיד היה כסף ונראה לה שהמקום רווחי.

הדבר הראשון שעשיתי הוא שאלתי לפשר מטרתה, לאן היא רוצה להגיע? התשובה הייתה שהיא מעוניינת ברווח נקי דו ספרתי, זה יעדה. כשהתחלנו לקבץ נתונים לצורך בניית המודל העסקי המציאות טפחה על פניה והלה גילתה כי הוצאות משפחתה חורגים בסדר גודל כפול מהממוצע במשק שלא נדבר על סך הכנסותיהם שלה ושל בעלה.

באמצעות המודל העסקי גיבשנו את דרך הפעולה השיווקית ואת הכלים הפיננסים הרלוונטיים, החלטנו היכן לצמצם והיכן לחתוך בבשר העסקי ואט אט צומצמו ההוצאות והוגדלו הרווחים. כיום העסק כבר חצה את קו נק' האיזון שלו וממשיך בצורה יפה לעבר הרווח הדו ספרתי...והלקוחה? מודה לי כל יום על כך שתמונת סדר יומה ברורה כיום משהייתה אי פעם בעבר, יש זמן לעבודה, יש זמן למשפחה ויש זמן לעצמה.

מקווה שתרמתי במשהו ותמיד פנוי לשאלות ותהיות


firstsight.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עופר פלין - firstsight.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]