חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שיעור יקר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סולארי סולארית אנרגיה סולארית

נושא המאמר: סופר חשמל
מאת: יוחנן נבו   שמור מאמר למועדפים

במערכות סולאריות גדולות, שעתידות לספק חשמל סולארי לאלפי בתי אב, ישנו רכיב אחד שעצם פעילותו קובעת אם המערכת הסולארית יעילה או לא יעילה. הרכיב הזה הוא הממיר של הזרם החשמלי שגם סופר חשמל ויודע לדווח אם החשמל המיוצר הוא המקסימום שהמערכת יודעת לספק או שישנו ייצור של סופר חשמל מהממוצע.
ממיר הזרם כשמו כן הוא, ממיר את הזרם שמגיע מהפאנלים הסולאריים לחשמל ירוק וזמין לשימוש. קרני השמש פוגעות בפאנלים הסולאריים ונטמעות בשכבות הסיליקון, שם הם הופכות לזרם חשמלי. אותו זרם חשמלי לא ניתן לשימוש, אלא חייב לעבור את הממיר החשמלי על מנת להיות חשמל יעיל שניתן להזרימו לרשת החשמל ולקבל עליו זיכוי. באופן אחר, ניתן להזרים את החשמל המיועד מהממיר החשמלי לטובת צרכן אנרגיה כמו פנס או מכונת כביסה.
הממיר החשמלי שממיר את הזרם הוא כאמור גם סופר חשמל ויודע להגיד כמה חשמל המערכת הולרית סיפקה לפי טווח של זמן. במידה והמערכת מיועדת לייצר 5 קילו וואט בשעה וישנו ייצור של שישה קילו וואט, חייבים לבדוק אם הממיר שסופר את החשמל פועל בצורה תקינה ואם הוא יכו ללבצע את הבדיקה כראוי. ייתכן מערכת שמשפרת את עצמה ולכן בעל המערכת והחברה המתקינה חייבים להיות עם האצבע על הדופק.
המצב הרבה פחות טוב כאשר המערכת הסולארית מייצרת פחות חשמל ממה שהיא מיועדת לייצר והסופר של החשמל מראה שחסרים קילו וואטים בייצור עצמו. זה כמובן יכול להיגרם בגלל מגוון רחב של גורמים כמו פאנילם סולאריים מלוכלכים, בעיות בחוטי החשמל ובנצילות המערכת או בעיה בממיר החשמלי עצמו. במקרה שכזה הממיר הסולארי שסופר חשמל שמיוצר באופן קבוע ומראה ליצרן של המערכת, לחברה המתקינה ולבעל המערכת שישנה בעיה, ממלא את תפקידו ועוזר לייעל את התהליך, שכן לא ייתכן שמערכת סולארית של 5 קילו וואט תייצר 4 קילו וואט בלבד. כל קילו וואט שלא מיוצר כראוי פוגע בתחשיב הסולארי הראוי ובמערכת ההחזרים הכלכלית של המערכת סולארית.
על מנת להתאים מונה חשמל (סופר חשמל) ראוי ומתאים למערכת סולארית ביתית או מסחרית, ניתן להתייעץ עם מומחים בחברה המתקינה או ליצור קשר על אנשי סולאר ישראל.

www.solar-israel.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יוחנן נבו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]