חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
צימרים בנגב והדרום בואו לנפוש במקום!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ריהוט לבתי כנסת מקדש ציוד לבתי כנסת מחשוב העסק

נושא המאמר: תהליך מחשוב של ארגון או עסק
מאת: חי צוריאל   שמור מאמר למועדפים

כמו בכל שאר תחומי החיים, המגזר העסקי עובר בשנים האחרונות תהליך מחשוב מואץ הגורם לעסק אשר לא מבוסס מחשוב להראות כמו מוצג פרה-היסטורי. החל מעסקים קטנים לממכר וכלה ברשתות שיווק גדולות, רובן ככולן של החברות משתמשות במחשבים ככלי מרכזי בניהול העבודה השוטפת, תקשורת בין העובדים ואגפיה השונים של החברה וגיבוי נתונים שוטף.
במאמר הבא אתאר תהליך מחשוב של ארגון מנקודת מבט של חברה המנוסה בליווי צמוד של תהליכים אלו, החל משלב הרכישה הראשוני, דרך מתן תמיכה שוטפת וכלה בשדרוג תשתית קיימת ושחזור נתונים שאבדו.
1. רכישה
שלב הרכישה הינו שלב קריטי בתהליך מחשוב של חברה הן בשל העלות הכספית המשמעותית שלו והן בשל החשיבות הרבה של מקום הרכישה. בתור מנכ"ל של חברה המלווה תהליך מחשוב של ארגון, הדבר הכי חשוב לי בשלב הזה הוא לגשת אל הארגון עצמו וללמוד בפרטי פרטים את צרכיו הספיציפיים על מנת להתאים את המערכת האופטימלית בשביל אותו ארגון הן מבחינת החומרה והתוכנה שירכשו והן מבחינת השירות והתמיכה שינתנו בעתיד. לאחר שקלול הצרכים והתקציב מתבצעת הרכישה כאשר נציגי החברה מגיעים על מנת להתקין את הציוד שנרכש כך שלעובדי הארגון נותר רק להשתמש בציוד לצרכיהם. גם בשלב ההתקנה ישנה התחשבות בצרכי הארגון שכן כל מערכת ניתן להגדיר בצורות רבות ומגוונות. כאשר ארגון ניגש לבצע התאמה ורכישה של מערכת מחשוב הוא צריך לשים דגש על היכולות המקצועיות של מקום הרכישה שכן רק חברה המתמצאת ברמות הגבוהות של הטכנולוגיה המתפתחת במהירות מסחררת יכולה להציע את המענה הטוב ביותר. כמו כן יש לזכור שגם חברה בעלת נסיון רב
בפתרונות מחשוב למגזר הפרטי לא בהכרח תוכל לתת מענה זהה למגזר העסקי.

2. תמיכה

בעבר רוב הארגונים היו מחזיקים עובד שהיה אחראי על תפעולם השוטף של המחשבים בארגון. כיום מרבית החברות פונות אל חברת מיקור חוץ (Outsourcing) שאחראית על כלל פתרונות התקשורת בחברה. היתרונות בצורת עבודה זו הם רבים. ההתקדמות הטכנולוגית המהירה דורשת להעסיק כח אדם רב ומיומן שידע להעניק מענה מקצועי בהתאם לצרכי ההעסק ולהתקדמות הטכנולוגית. השירות של חברות מיקור החוץ מקצצות בעלויות של כח אדם זה. שנית, המענה שחברת תמיכה חיצונית נותנת הינו מהיר, מקצועי וניתן מסביב לשעון על מנת לתת מענה לחברות שהתפקוד שלהן אינו אפשרי ללא מחשוב. יתרון של חברה כגון גיימבורד בע"מ הוא יכולתה לשמש גם כספקית הציוד וגם כנותנת השירות והתמיכה, יכולת המאפשרת לה את מתן המענה המקצועי ביותר מתוך הכרות מקסימלית עם המערכת והציוד וסיפוק רכיבים חלופיים זהים במקרה הצורך. היתרון הגדול מבחינת הארגון טמון באפשרות לקצץ בעלויות הכספיות ובמספר אנשי הקשר כאשר כל הפתרונות הנדרשים על מנת שהמחשוב יתפקד כמו שצריך נמצאים תחת קורת גג אחת.

3. שדרוג
שדרוג הציוד הקיים הוא צורך תמידי שלא ניתן להימנע ממנו. הרבה מוסדות וארגונים מנסות להימנע משדרוג הציוד או לדחות אותו ככל האפשר מכיוון שהן חוששות ששדרוג המערכות יגרום להפסקת עבודה זמנית ולהשבתה כוללת של הנעשה בארגון. בגלל החשש הזה ארגונים רבים מוצאים עצמם מפגרים אחרי הטכנולוגיה הקיימת, טכנולוגיה אשר הייתה יכולה למקסם את היכולת הארגונית. בתור מנכ"ל חברה שמכיר את החשש הזה מקרוב הנהגתי שיטת שדרוג במוסדות איתם אני עובד, בה לא נפגע שטף העבודה וכמו כן בימים הראשונים לאחר השדרוג עומד לרשות אותו ארגון צוות טכנאים על מנת לספק פתרונות בזמן אמת לבעיות הנובעות מהסתגלות למערכות החדשות. שיטה שמוכיחה את עצמה וגורמת לחברות שעובדות עם גיימבורד בע"מ להיות תמיד צעד אחד לפני הטכנולוגיה ולא כמה צעדים אחריה.

4. שחזור מידע אבוד
אחד ה"אסונות" הגדולים שעשויים לקרות לארגון הוא אובדן מידע חשוב מתוך מערכות המחשוב. אם במגזר הפרטי אובדן מידע גובה מחיר רגשי (בשל אובדן של תמונות, מכתבים, מוזיקה), במגזר העסקי אובדן מידע חשוב גובה מחיר כספי וההפסד מאובדן מידע כזה עלול להגיע למאות אלפי דולרים. אפילו אם זה אובדן נתונים כמו מאגר אנשי קשר שעליו מתבסס הארגון. בעוד שחלק מהמקרים של אובדן מידע ניתן למנוע ע"י ציוד איכותי ושימוש נכון, חלקם של המקרים הוא בלתי נמנע. במצב כזה ארגונים פונים אל חברות המתמחות בשחזור נתונים ומידע. חברת גיימבורד בע"מ משחזרת נתונים שאבדו מכל הסיבות ומכל סוגי המדיה. חוץ ממעבדת שחזור משוכללת שנמצאת במשרדי החברה, החברה נמצאת בקשר עם מעבדות משוכללות בארץ ובחו"ל המתמחות בסוגי שחזורים ספציפיים כך של 99% מהמקרים המגיעים אל החברה נמצא פתרון מתאים והנתונים משוחזרים.

כפי שניסיתי להראות על קצה המזלג בעת רכישת מערכות מחשוב ותקשורת למוסדות וארגונים גדולים ישנם דגשים מיוחדים שלא קיימים ברכישות מסוגים אחרים. בשל כך ובשל סכומי הכסף הגדולים המעורבים ברכישות מסוג זה מומלץ להיעזר בבעל מקצוע לאורך כל שלבי התהליך ולפנות אל חברות המתמחות בתהליכים מסוג זה. אשמח לענות על כל שאלה בנושא שתצוץ בעקבות המאמר.
חי צוריאל, מנכ"ל גיימבורד בע"מ, פתרונות מחשוב למגזר העסקי והפרטי.


www.mikdash.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חי צוריאל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]