חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הייצוג המקצועי ביותר שתוכלו לקבל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בניית ציפורניים חומרים לציפורניים ציוד לציפורניים התרוממות ציפורניים

נושא המאמר: התרוממות של ציפורניים לאחר בניית ציפורניים
מאת: אתי שקד   שמור מאמר למועדפים

הציפורניים מתרוממות לאחר הבניה? יכולות להיות לכך כמה סיבות...

אחת הבעיות הנפוצות ביותר בבניית ציפורניים היא התרוממות הציפורן לאחר מספר ימים. הכנתי עבורכן מספר טיפים שיעזרו לכן למנוע תופעה זו:

1. דחיפת העור - לפני שמתחילים לשייף את הציפורן הטבעית חשוב לדחוף את העור, כדי שלא נעלה עם החומר על העור, דבר אשר יגרום בוודאות להתרוממות.

2. אולטרה בונד - מומלץ, ואף רצוי! למרוח אולטרה בונד (או לחליפין אקולייזר / אפיקס) לאחר הדבקת הטיפס ושיופו, ואחר כך למרוח פריימר, וזאת בכדי לאזן את החומציות (PH) של הציפורן, כך שהיא לא תפריש שומן במהלך 48-72 השעות שלאחר הטיפול.

3. לא לעלות עם החומר על העור – השתדלו להגיע עם המכחול מילימטר לפני העור, ולהקפיד לא לעלות עליו! לאחר מכן יש להדק את החומר מכל הצדדים.

4. בדיקת הפרדה בשיוף – לאחר הנחת החומר והידוקו, יש לוודא שיש הפרדה בין העור והחומר ע"י מעבר עם ראש שיוף חכם / קארביט / יהלום (כל אחת לפי נוחיותה) מסביב לציפורן בצמוד לעור.

5. מריחת סילר – אם מורחים סילר חשוב למרוח אותו במסגרת הציפורן ולא לעבור לאזור העור – כך נקבל ציפורן מושלמת.

יש סיבות נוספות להתרוממות שאינן תלויות בנו, כגון: שינוי הורמונלי, פעילויות פיזיות קשות או התעסקות יתר בציפורניים. כבונות ציפורניים, מחובתנו היא להסביר ללקוחה מה מותר לעשות עם ציפורניים בנויות ומה לא.

מקווה שטיפים אלו ייתנו מענה לרובכן, אם תרצו לשאול שאלות נוספות –תוכלו לפנות אליי ישירות לטל' 050-3292937.

אשמח לעזור תמיד,
אתי.

www.scosmetic.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אתי שקד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]