חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הרחקת יונים-שוסטר הרחקת יונים עם אחריות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מיטת מרפלא ללא כדורים וללא ניתוחים למען בריאותכם

נושא המאמר: ניקוי רעלים ממערכת הדם ע"י קרני אינפרא אדום
מאת: מיטת מרפלא   שמור מאמר למועדפים

ניקוי רעלים ממערכת הדם ע"י קרני אינפרא אדום

הגוף שלנו מבצע ניקוי רעלים בכל יום , ומנסה להגן עלינו מפני חומרים רעילים המשפיעים על גופינו , לצערנו אורח החיים חושף אותנו לסביבות פחות נקיות , עומס הרעלים הקיימים היום בכל מקום מכביד על הגוף ועל מערכות ההפרשה שלא מצליחות לסלק את הרעלים מהגוף.
לכן לרעלים שנכנסים לגופינו יש השפעה על הבריאות וככל שעולה רמת הרעלים בגוף יורדת היכולת של הגוף לבצע ניקוי עצמי .

לניקוי הרעלים קיימות יתרונות רבים בשיפור תפקוד הגוף:
- מחזק את הלב
- מאזן את החשיבה
- מועיל לאנמיה
- מוריד לחץ דם גבוה
- מונע חרדות
- מונע דיכאון
- מקל על הנשימה
- ועוד..........

הדרך המומלצת לניקוי הרעלים מגופינו היא טיפול ב"מיטת מרפלא" אשר מצוידת במערכות אבנים חמות ומסא'ג מיוחדות שמחדירות קרני אינפרא אדום לגופינו.

החום אותו מפיקה קרן האינפרא אדום גורם לשחרורם של פוטונים. הפוטונים הם חלקיקים של קרינה אלקטרומגנטית, שניתן לתאר את תנועתם גם כתנועה של גל, שמימדיו קובעים את עוצמת האור ואת הטמפרטורה שלה תוספת תרמית לגוף מתורגם לשינוי הטמפרטורה בגוף שתשפיע על התפלגות הקרינה הנפלטת ,ובכך לפליטת הרעלים מגופינו.
לקרן אינפרא אדום תפקיד חשוב בוויסות מערכת העצבים המרכזית של גופינו שמעבירה פקודות מהמוח לכל אברי הגוף השונים ובכך דואגת לפעילות תקינה של כל האיברים הפנימיים והחיצוניים, ולתהליכים חשובים של גופינו , כמו פעילות הלב, הנשימה והעיכול . ספקטרום קרן האינפרא אדום הינו קריטי לקיום היומיומי שלנו , קיום פיסי ורגשי. קרן האינפרא אדום מנקה את מערכת הדם מזיהומים שונים ,ובכך לחיזוק ההתנגדות הגוף למחלות זיהומיות (מידבקות), מעלה את קיבולת החמצן בדם, ומשפר את סיבולת הגוף במצבי לחץ.

לסיכום :
טיפול יומיומי עם "מיטת מרפלא " מבטיחה לנו בריאות ואיכות חיים ללא כדורים וללא ניתוחים.


למען בריאותכם בואו לנסות חינם
מכון "מיטת מרפלא"
מרכז מסחרי צורן דרך לב השרון 42א'
טל: 09-8944155
052-4300214 052-6134308 052-8804994

www.mitamarpele.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיטת מרפלא שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]