חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ניהול אירגונים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פטרת העור והציפורניים פטריות בעור ובציפורניים

נושא המאמר: פטרת העור והציפורניים - חשוב!
מאת: נירה סלנט   שמור מאמר למועדפים

החורף בפתח וזה בדיוק הזמן... לטפל בפטרת
פטרת ברגליים הנה מחלת העור הכי נפוצה. למעלה מ- 40% מהאוכלוסיה וכ- 30% מכלל הפונים
לרופא עור, סובלים מפטריות בעור ו/או בציפורניים.

מהי בעצם הפטרת?
פטריה היא מיקרואורגניזם טפיל, החי בתנאים של חום ולחות. כשהפטריה מופיעה על העור, היא חיה על השכבה החיצונית של העור וניזונה מקרטין (חלבון הנמצא בעור הגוף). פטריה באופן כללי, הנה אחד הזיהומים העקשניים ביותר לטיפול.
לעיתים מתקבל הרושם שבלתי אפשרי להיפטר ממנה... ניסיתם את כל המשחות, ישנם שעברו לכדורים, וגם אז זה חזר..
רובנו מתיחסים לפטריות הרגליים כבעיה אסתטית ומציקה שאפשר לחיות איתה, אך יש לטפל במחלה. פטריה לא מטופלת יכולה להתפשט לחלקים נוספים בגוף(מפשעות, עכוזים וראש) ולא רק לציפורניים. כמו כן בכל מקום שבו נפגעת רציפות העור שאמור להגן עלינו, עלולים לחדור חיידקים ומזהמים. פטריה שאינה מטופלת לא עוברת מעצמה ועם הזמן היא רק תלך ותחמיר, תתפשט ואף תדביק אנשים אחרים. פטריות אוהבות מאד מקומות חמים, חשוכים ולחים. לאנשים הנגועים בפטרת יופיעו קילופי עור עם או ללא אדמומיות וגרד, ל"מסמוס" של העור, חתכים ועוד.
פטרת הציפורן: בדומה לפטרת העור, פטרת הציפורניים עקשנית ובדר"כ מדבקת. היא מתישבת מתחת לציפורן ועלולה להתפשט גם אל עור האצבעות. חלקיקי פטריה עלולים להדביק חלקי עור אחרים באותו אדם, אנשים אחרים, ואף יכולים להוביל לזיהום חיידקי בעור כמו שושנה. הפטריה עלולה לחדור לעור דרך חתכים זעירים או מבעד למרווח שבין הציפורן למצע שלה (העור מתחת לציפורן). ציפורן הנגועה בפטריה נעשית עכורה, משנה את צבעה (בדרך כלל לירוק – צהוב), בהמשך היא מתעבה, מתעוותת ונעשית רגישה וכואבת, בנסיון לגזוז אותה היא מתפוררת וריחה לא נעים. העור סביב אדום ודלקתי. כשזה בכף הרגל, קשה במקרה כזה לנעול נעלים סגורות.
טיפול ומניעה: בחשיפת יתר למים מומלץ להשתמש בכפפות לידיים. יש לדאוג להיגיינה של כף הרגל, לייבשה היטב, לדאוג לאיוורורה, להעדיף גרבי כותנה כדי להפחית את ההזעה, ולא ללכת יחפים במקומות ציבוריים ובמיוחד אם יש בהם לחות. הטיפול בפטרת מצריך זמן, התמדה וסבלנות. במקרים קשים הרופא נותן כדורים, אך מנסיוני האישי, ישנם היום תחליפים מצויינים לכדורים וכדאי לנסות לפני שרצים לפגוע בכבד..... להקלה על העור, כדאי לעשות למקום הנגוע אמבט פושר עם פולידין לחיטוי, לפחות פעמיים בשבוע, זה מאד עוזר.
טיפות - לק לטיפול בזיהומי פטריות בציפורניים בשם "בטרפן" הנמכר בבתי המרקחת של כל קופת חולים ללא מרשם, יכול לעשות פלאים אם מתמידים בטיפול. רצוי להגיע לטיפול מקצועי אצל פדיקוריסטית, שתשייף את הפטריה לאט לאט מדי חודש ותעקוב אחר תהליך ההחלמה ובמקביל למרוח את לק הטיפול בבית, בהתמדה ובעקשנות לפחות 3 פעמים בשבוע, עד להחלמה, שיכולה לקחת עד חצי שנה.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נירה סלנט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]