חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רבדים מטאפיזיים בניהול ובמנהיגות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיטה שיטת תכנון אחורנית

נושא המאמר: שיטת תכנון אחורנית
מאת: שמחה א.   שמור מאמר למועדפים

שיטה של תכנון אישי דרך תכנון אחורנית:

האם יש לך מטרה מסויימת שאליה אתה רוצה להגיע? יש לך תוכנית אך אתה מרגיש שהיא לא מספיק יציבה ופאזל הפרטים בה לא שלם?

תוכל להיעזר בשיטה זו כדי להיות כבר במטרה וממנה "ללכת אחורנית". דבר זה "יחייב" אותך להשתמש לשים לב לכל הפרטים השונים הקיימים כדי להגיע למטרתך, מבלי לפספס אחד מהם.

אתה יכול להשתמש בשיטה זו על עצמך, או אתה יכול לבקש מחבר בן/בת זוג לראיין אותך (כמובן אחרי שתביא להם דף בו נמצאים השאלות שהם צריכים לשאול אותך).

נניח שאתה משתמש בשיטה זו על עצמך.

ראיין את עצמך כאילו שכבר השגת לחלוטין את מטרתך. שאל את עצמך שאלות כמו: "איך אתה מרגיש עכשיו?", "איך הגעת למקום בו אתה נמצא?", "באלו שיטות השתמשת כדי להגיע לכאן?", "איזו שיטה מצאת כיעילה ביותר בשבילך?", "אם היית צריך לעשות הכל שוב, במה היית מרכז הכי הרבה את מאמציך?" וכדומה.

שיטת הראיון האישי הזה מפעיל חלק במוחך שלא פועל כאשר אתה רק חושב ברמת החשיבה האישית האוטומטית. אתה הרבה יותר שקוף, חסימות שונות שלך או להבדיל רעיונות שונים יכולים לעלות לך.

שיטת "ראיון אישי" זה גורם לכמה דברים:
א. הופך את מטרותיך להיות ברורים יותר וחדים יותר (ולא איזשהו "חיזיון מטושטש").
ב. גורם לשיטות פעולותיך להיות מדוייקות יותר: כל שיטה ושיטה שבה אתה משתמש כדי להגיע למטרותיך בנויה מפרטים שונים, "לבני בניין". כשאתה "מסתכל אחורנית" יהיה לך הרבה יותר קל לראות בדיוק אלו פרטים נחוצים, וכך לא תדלג עליהם.
ג. גורם למטרות שלך להיות יותר ריאליסטיות. כאשר אתה מדמיין או חושב על השגת מטרותיך, זה מעט "באויר". כשאתה מראיין את עצמך, זה גורם לכל תכנוניך להיות הרבה יותר ריאליסטיים. אתה תרגיש שאפשר לממש אותם, ותוכל לראות אותם בצורה ממשית יותר.

עוד הערות לטכניקה זו:
- אם אתה מרגיש שאתה לא מסוגל להיות מספיק "כנה" דרך ראיון עצמי, בקש מחבר קרוב שאתה מכיר כאחד שלא שופט לעשות עמך תהליך זה. ההשקעה שלך בלהתקשר אליו ולהשיג אותו להגיע אליך ולעשות עמך את הראיון יכולה להתברר ככדאית מאד! כל תובנה שאולי תקבל דרך שיטת הראיון האישי יוכל לעזור לך לקראת הגשמת מטרתך!
- אל תשכח לראיין את עצמך כאילו שהמטרה שלך כבר הושגה לחלוטין.
- אתה יכול להתחיל את הראיון כך: "ברכותיי על השגת המטרה ____________!"
- הנה עוד דוגמאות לשאלות שאתה יכול לשאול בעת הראיון:
מה היו 3 הדברים החשובים ביותר שעשית שעזרו לך להצליח?
מה היו 3 הפעולות החשובות ביותר שעשית כדי להגיע להשגת מטרתך?
אלו עצות תתן למישהו שעכשיו מתחיל את המסלול להשיג מטרה הדומה לשלך?

לסיום, תכנון אחורנית נותן לך פרספקטיבה אחרת על הדרך אותה אתה צריך לעבור כדי להשיג את מטרתך. שיטת תכנון זו גם תוכל לגלות לך אלו מכשולים קיימים לך במסלול.

בהצלחה!
שמחה


www.haradot.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שמחה א. שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]