חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפול טבעי בהפרעות קשב וריכוז





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כרטיסי ביקור כרטיס ביקור

נושא המאמר: כרטיסי ביקור – כמה נקודות למחשבה
מאת: רז ולד   שמור מאמר למועדפים

כרטיס ביקור שאתה מחלק בפגישות שונות עם אנשים – יצא לך פעם לחשוב מה היא הדרך הנכונה להגיש אותו? ומה בכלל אומר עליך כרטיס הביקור שלך?


מרכז המידע שלך
מי שתמסרו לו את כרטיס הביקור שלכם, מקבל מכם למעשה תמצית מרוכזת של מידע רלוונטי ויקח את זה איתו הלאה למקומות אחרים. אולי אפילו האדם שמסרתם לו את הכרטיס יעביר אותו הלאה לאדם אחר שיתעניין ויחפש משהו שאתם מציעים – מוצר או שירות.
ולכן אנחנו מציעים לכם לחשוב בגדול על פיסת הנייר הקשיח הקטנה הזו. תחשבו מחוץ לקופסא ותנסו לשנות את הגישה שלכם מקצה לקצה. גם מבחינת מראה הכרטיס וגם מבחינת האינפורמציה אותה תחליטו לפרסם.

מוקד להעברת מסרים
כרטיס ביקור שמעוצב כמו שצריך, כלומר מעוצב בדרך הנכונה מטרתו היא לשדר מסרים גלויים וחבויים אותם תרצו להעביר הלאה ולשדר לעולם הסובב אותכם. לפי מספר גישות שיווקיות, כל פרסום ובוודאי שפרסום בצורת כרטיס ביקור, לא צריך להיות "יפה". יפה הוא מושג הנקבע בעיני המתבונן ולכרטיס שלכם יהיו בוודאי מתבונננים רבים. כרטיס ביקור צריך להיות מעוצב נכון, כרטיס ביקור אמור לקלוע ולהגיע לליבו של קהל המטרה שלכם, הקהל אותו תרצו לשכנע כי אתם האנשים הנכונים לתת את השירות או למכור את המוצר אותו אתם מייצרים.
מעצב פנים ירצה בוודאי לשים קווי מתאר של שרטוט אדריכלי
עורך דין ישתמש באיורים או תמונות של אלמנטים מעולם המשפט והחוק
ליצנית תבחר בוודאי בצבעוניות עליזה ושמחה
וחוקר פרטי יבקש בוודאי להשתמש באלמנטים פשוטים וכלליים אשר לא מסגירים כל כיוון חקירה

הפרסומת הניידת שלכם
על כל כרטיס ביקור יש שטח פרסומי שחבל לא לנצל. ראשית נזכור כי יש לנו 2 צדדים של הרכטיס ומדובר על שטח פרסום משמעותי ביותר. זה יכול להישמע מצחיק או מוזר אך שטחי פרסום אלו ניתנים אף למכירה. אם אתה משווק ציוד של חברה מסויימת, ואתה עובד כעצמאי. תוכל להציע לחברה למקם את הלוגו שלהם על הרכטיס שלך ולקבל מהם חלק מהמימון לעלויות הפקת הכרטיס.

ולסיום – הגישו את הכרטיס בכוונה חיובית
בעת העברת כרטיס ביקור מאדם לאדם, מתבצע למעשה מגע וקירבה וזו הזדמנות מצויינת לנצל את הרגע למטרות של קידום וקירוב. גם אם האדם שמולכם הוא לא הטעם האישי שלכם, אבל תרצו מאוד לעשות איתו עסקים, הרגע האינטימי של החלפת הכרטיס הוא חשוב ומשמעותי לעתיד לבוא. תסתכלו לעומד מולכם בעיניים, העניקו לו את הכרטיס בצורה מכובדת וקבלו ממנו באהבה את הכרטיס שלו במידה ומסר לכם אחד כזה. הכוונה כאן מאוד משפיעה ומאוד משמעותית. תופתעו ללמוד ולגלות עד כמה השפיעה הגישה על התוצאה הסופית.

www.printlab.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רז ולד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]