חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כתבי אופציה למניות כאלטרנטיבת השקעה לטווח ארוך....?! אופציות - השקעות - שוק ההון - בורסה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ג'קוזי בריכות ספא מערכות ספא כיסוי לג'קוזי

נושא המאמר: כיסוי לג`קוזי ובריכות ספא – האם שלך מבודד מספיק?
מאת: טל תגר   שמור מאמר למועדפים

כיסוי לג`קוזי ובריכות ספא יכול לעשות את ההבדל באופן משמעותי גם בין חשבון חשמל גבוה לנמוך.
חלק גדול מחום המים בג`קוזי בורח מהחלק העליון של הג`קוזי ובכך החשמל עובד שעות נוספות בשביל לשמור על טמפרטורת מים המועדפת עליך

ע"י בחירת כיסוי מבודד לג`קוזי ניתן לעזור לגוף חימום בבריכת הספא לעבוד ביעילות יותר ובחסכוניות, רק בתור הערה קטנה זה לא המרכיב היחידי בג`קוזי התורם לחיסכון בחשמל .



אם רכשת ג`קוזי וקיבלת יחד איתו בעסקה גם כיסוי – זה לא אומר שהכיסוי מבודד מספיק עבור בריכת הספא שלך . רוב הכיסויים לג`קוזי מבודדים עם שכבת פוליאסטר מורחב (EPS= Expanded Polystyrene) ולכן לא בהכרח צריך לבדוק את החומר במפנים . כל מה שצריך לדעת הוא את העובי של החומר המוקצף – ככל שעבה יותר – טוב יותר .



עובי של השכבה הפנימית של הכיסוי הסטנדרטי לספא הוא בין 12-15 ס"מ – הרבה יגידו שלהם קיים עובי של 20 ס"מ ויתנו לך להרגיש שבשל העובי העצום הוא יותר איכותי אבל חשוב גם לבדוק שמדובר בחומר מוקצף איכותי (EPS)



כמו כן חשוב לבדוק בכיסוי שיש בו ליבה הסוגרת את שתי חצאי כיסוי הג`קוזי לליבה זו תפקיד חיוני מאוד מכיוון שהיא סוגרת את האפשרות לבריחה של חום דרך שני חצאי הכיסוי של בריכת הספא, ליבה זו חייבת להיות עבה במיוחד מכיוון שנוצר לחץ עליה משני צדדי הכיסוי בעת סגירה אשר אוטם את חלקו העליון למצב סופי.



דבר נוסף שחשוב לבדוק בכיסוי הוא שיש בו רוכסן בכדי ליצור קלות החלפה של הכיסוי ללא צורך לזרוק את כולו לאחר שנים רבות של שימוש.

כמו כן רוכסן הבד של הכיסוי חייב להיות מוסתר לחלוטין בכדי שלא יעשה נזק לכיסוי ויקרע אותו הוא צריך להיות מתחת לסגירת הבד ומוסתר לחלוטין, רק ע"י הזזה של אותו הבד אנו אמורים לראותו ולא בשום צורה אחרת.



חשוב מאוד לבדוק שבכיסוי הג`קוזי בחלקו הפנימי יש חומר מיוחד העומד בפני חום לאורך זמן , החומר שנמצא בחלקו הפנימי חשיבותו עליונה מכיוון שהוא עובד כל הזמן גם ברגעים קרים כאשר הכיסוי פתוח ויתר הזמן הוא חשוף לחום רב ואוטם,

עוד חשיבות לחלקו הפנימי של הכיסוי שהוא עשוי מחומרים טובים מכיוון שכיסוי שעשוי מחומרים זולים עשוי לתפוס ריח לא טוב בכיסוי ואף לעשות לא נזק קשה ומיידי.



בחלקו הפנימי של הכיסוי מוכרחים להיות חורי פליטה של אדים ומים, כלומר באם אין חורים שכאלו הלוכדים את אדי המים החמים הכיסוי סופג מים רבים יוצר משקל רב על הכיסוי ומביא לשבירתו במהירות רבה וכמובן גורר אחריו עליות רבות ואין סופיות





קחו בחשבון שכאשר רוכשים כיסוי בעל עובי חומר גבוה ,הכיסוי נהיה כבד להרמה . אם רוכשים בריכות ספא כדאי לקחת בחשבון רכישה של מנוף עם עזרה הידראולית לצורך הרמה קלה ונוחה יותר , חשוב לבדוק שהכיסוי שאנו קונים יש בו חיזוקי ברזל בתוכו בכדי שנוכל לחבר אליו מנוף שכזה, כיסוי שאין בו חיזוקי ברזל חזקים יקרע וישבר אחרי מספר פעמים בשמוש.

www.hotspring.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טל תגר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]