חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
FORMULA 1™ Grand Prix du Canada פורמולה אחד - פורמולה 1 מירוץ קנדה ע"ש ז'יל ווילנב מונטריאול - פורמולה 1





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון עסקי אימון עסקי לנשים נשים בעסקים נטוורקינג

נושא המאמר: נטוורקינג- רישות עסקית
מאת: חגית גיטה    שמור מאמר למועדפים

כיצד אבחר את הרשת העסקית שלי?

מאת: חגית גיטה- אימון עסקי לנשים

רשת עסקית, נטוורקינג, מועדון עסקים, מעגל עסקי לאחרונה אנו שומעים יותר ויותר על שיטת שיווק זאת. רק במודיעין יש מספר רב של מועדונים כגון נ.י.ב. (נשים יוזמות בעסקים), BNI, הפרלמנט, כישורי אמהות, פורום מודיעין בתפוז ועוד קבוצות חדשות שקמות חדשות לבקרים.
מה זה מועדון עסקים? כיצד אבחר את המועדון המתאים לי?
בתור מאמנת עסקית ליזמות אני מחזיקה בקילומטרז' רב בתחום הרשת העסקית. במשך 4 שנים ניהלתי את מועדוני העסקים של נ.י.ב., כמו כן הייתי מנהלת וחברה ב- BNI והתארחתי בפורומים דומים ברחבי הארץ. עם השנים גיבשתי דעה ומאפיינים אותם אחלוק אתכם היום.

נתחיל מההגדרה: רשת עסקית הינה תבנית של קשרים בינאישיים המספקת גישה למידע, להשפעה ולתמיכה. לכן היא הכרחית לביצוע עבודה, להתקדמות הקריירה ולהתפתחות אישית ומקצועית. ועם הגדרה כזאת אנחנו יכולים להרשות לעצמנו לא להצטרף לרשת?
כל יזם או יזמית חייבים לפתח את הרשת העסקית שלהם, במיוחד אם הם בתחילת דרכם העסקית ובודאי גם לאחר מכן. הנטוורקינג ומועדוני עסקים הפכו להיות מאד פופולאריים בשנים האחרונות אך שימו לב אין זאת מילת קוד ליצירת קשרים על כוס קפה בארוחות בוקר והחלפת כרטיסי ביקור בלבד, נטוורקינג צריך להיות עבור בעל העסק - אסטרטגיה שיווקית.
ולכן דקה לפני שאתם יוצאים לשטח אני מציעה לערוך סקר שוק לגבי רשתות חברתיות ועסקיות הנמצאות באזוריכם ולשאול את השאלה איזו רשת תקדם את העסק שלי בצורה הטובה ביותר (ואף אחד לא אמר שאסור גם לשלב...)

אז מי צריך רשת עסקית ?כל מי שרוצה להגדיל ולהרחיב את עסקיו.
היום במהפכת המידע כולם יודעים הכול ולכן יש דרישה להתמקצעות רבה יותר, לשירותים ייחודיים וההתמודדות עם המתחרים היא עצומה. מועדון העסקים מאפשר לבעל העסק את הפרסום הטוב ביותר שיכול לקבל: המלצה אמינה מפה לאוזן.

6 עצות בעת בחירת החברות ברשת העסקית:

1. הצטרפו לקבוצה הטרוגנית - מחקרים מראים שרשתות הטרוגניות הבנויות ממספר מעגלי אנשים שונים אחד מהשני הם אלה שמיצרים את הערך המוסף ליצירת ידע חדש. ככול שהרשת גדולה יותר והדמיון קטן יותר יהיה קשה לתחזק את הרשת אך מצד שני תהיה גישה ליותר עולמות תוכן ומשאבים. לכן, אל תצטרף לרשת שכולם באותו התחום למשל עו"ד אלא רשת מגוונת.

2. התאמנו על ההצגה עצמית – לאחר שבחרתם להצטרף למועדון עסקי התאמנו ושפרו את מיומנויות ההצגה העצמית שלכם. ככל תהיו ברורים ומדויקים יותר כך תקלו על חברי הקבוצה ותקבלו הפניות רבות יותר. הקפידו לציין מה המוצר, מה הייחוד שלכם ומי הוא קהל היעד אליו אתם מכוונים.

3. אתרו את מוביל הדעה ברשת - מוביל הידע ברשת הוא לרוב גם מוביל הדעה ברשת- מחקרים מראים שבארגונים מצליחים רבים, גורם ההצלחה היה בכך שמוביל הידע אומנם לא תמיד היה יוזם הרעיון או המידע אך תרם את דעתו ואת המלצתו. לכן חשוב מאוד לדעת לזהות את מוביל הידע ברשת ולדעת לתת לו את הידע הנכון.

4. הקפידו על קשר דו כיווני עם חברי הרשת - המאפיין העיקרי ברשת הוא הגישה למשאבים של ידע, השפעה ותמיכה, אך חשוב להבין שגישה למשאבים אלו תלויה בהיכרות שלנו עם חברי הרשת וגם ביכולת סחירה שלנו, ז"א לדעת לתת תמורה עבור מידע.
זה לא מספיק שאני מכיר מישהו כדי ליהנות מהגישה למשאבים שלו, הצד השני צריך לדעת שהוא יכול לקבל משהו בתמורה. התמורה איננה באותו מטבע וגם מבחינת תזמון, התמורה לא צריכה להיות מידית כמובן אבל חשוב לשמור על קשר דו כיווני. המצליחים ברשת הם דווקא אלה שיוזמים סיוע לחבר ברשת לפני שהם נזקקים לעזרתו .
יש כאן מצב של חליפין וצריך להיות ברור לאנשים שיצא להם משהו עם הם חברים ברשת שלי. אם אין חליפין לאורך זמן הקשר ייחלש או ינתק.

5. התמדה במועדון – הקפידו על נוכחות קבועה כי ככול שאנשים מכירים זה את זה יותר הרשת הופכת לצפופה יותר והיתרון של רשת צפופה הוא החמימות, נעימות ומדד אמינות גבוה המאפשרים הזדמנויות עסקיות בקלות רבה יותר ואפשרויות לשיתופי פעולה אשר לרוב מקפיצים את העסק גבוה למעלה.

6. נטוורקינג ברשת האינטרנט – לנטוורקינג מסוג זה יתרונות משלו וניתן לשלב אותו עם חברות במועדון עסקים נוסף. היתרון הבולט של האינטרנט זה שהוא מאפשר נטוורקינג ללא גבולות של זמן ומקום. כמו כן ניתן להיות נוכח פסיבי ברשת ובכל זאת לדעת מה קורה כל הזמן ולשאוב, מידע, פרטים, קשרים והזדמנויות עסקיות.
יתרון נוסף, הפחתה בהוצאות כספיות – למשל, אם פעם השתמשנו בשיחות טלפון לעשות נטוורקינג היום אפשר לעשות זאת דרך הרשת. כמו כן, אין דמי חבר שאותם גובים במועדונים העסקים הרגילים.
דבר אחרון, האינטרנט מאפשר חשיפה רחבה יותר בקרב קהלים הרלוונטיים לך בזמן קצר.

אשמח לייעץ בבחירת הרשת העסקית המתאימה לך ללא תשלום
ליצירת קשר טל- 052-2349811


בברכת עסקים טובים,

חגית גיטה – אימון עסקי לנשים www.e-m-t.net

'www.e-m-t.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חגית גיטה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]